3 maj

...då åker jag till Rhodos...olalala  vad det ska bli gött :D:D

pratade med en kompis från förra sommaren och fick reda på folk som skulle återvända till Kos..så det blir nog en rutt dit också i sommmar nångång...heelt plötsligt fick sommaren stoor potenial!!!

träffade sjönkan som jag inte träffat på jääätte länge ikväll...pratade lite minnen och tittade på greys...riktigt trevligt...väntar på våran fika :D

Nu har jag suttit o pratat med Anna om blodproppar och diverse skit..kommit fram till att jag kanske är lite nojjig xD
Hon visade mig också några underbara bilder på oss två..jag förstår inte hur vi kunde bli så snygga ;D

Kryssning imorron....ooooh det blir toppen...här går inga Karlar fria..hallelujha ;P


Kommentarer
Postat av: Anna

det kvittar hur vi än görm vi är ALLTID snyggast =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback