Norway

Sitter hemma ho Sigge I Norge.
Ni som kalla mig før bonde..VAD FAN SKULLE NI KALLA SIGGE?
Hon ær typ 100 gånger mer bonde æn jag :D

Vi gjorde hink igår..kanske blir en idag med...før idag ska jag tydligen leka russ. Jajjemen vi får væl se om de går på det  men vi ska tydligen på någon x-russe fest så jag har fått låna ett par såna dær røda byxor de springer omkring med..det ær ganska kul kænns næstan som studenten igen :D

Fick mitt alldra førsta geting stick idag emd...DUMMA JÆVLA NORSKGETING. Svider som fan gør det..men jag antar att det gr øver så småning om men men.
Sen har jag køpt en smirnoff ice på burk..en STOR burk..det tyckte jag va roligt så jag kunde inte lta bli..ska jag hem o flasha med sen :D

va væl inte så mcket mer jag hade att uppdatera hær før tillfællet.
kommer till sverige på måndag...håll ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback