st pür

"Listen to your Heart"

Vilket bullshit! Hur man än gör vart man än vänder sig så blir man iallafall bara sårad!
Fan så mycket bättre att lyssna på sitt förstånd i stället!
För det första mår man bra mycket bättre, man har bra mycket roligare och hopplösheten finns inte!

Roxette, Friends, Green Day, Mcfly, Tzatsiki, you name it..vad fan har dom tänkt med??

Ok jag erkänner senast för tre dagar sen hörde jag Roxettes, Listen to your heart och tyckte typ fan det här är ju bra.
Så vad går jag o gör jo exakt det.men inte fan var det något bra...nej det slutar med att jag blir kallad "utnyttjare och äcklig"
Så mycket för det tippset...och JA JAG ÄR BITTER! Jag är bitter som in i helvete!!!

Eller som den där dikten om ni kommer ihåg

"Kärlek är en farlig makt
det har mamma sagt
men att kärlek ska va bra
det var just va mormor sa"

JÄVLA SENILA MORMOR!!!!

en parentes..(fick lite dåligt samvete...jag älskade verkligen min mormor..men hon sa aldrig nåt sånt där heller så fair enough)

Hade nästan glömt bort vad skönt det är att Bittra av sig i bloggen

Hur som helst från och med nu sätter jag ett fett lås på mitt hjärta, ger nyckeln till mina vänner! Han som lyckas hämta nyckeln och låsa upp det VET jag är en bra människa...för jag har världens Underbaraste Vänner!! Älskar er mest av allt!

En liten grej till bara...så ingen känner sig sårad..eller för all del utnyttjad...ingen har hitills varit en dålig människa absolut inte men när jag läste igenom såg det nästan ut som jag tyckte det. Jag har bara varit lätt sårad en vääldigt lång tid, mycket på grund av mig själv med det vet jag..men därför ska jag i fortsättningen baraa ignorera!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

vem ska jag banka sönder med ett fett jävla basebollträ????????????? INGEN kallar dig utnyttjare & äcklig! jävla fitter. jag tar hand om ditt hjärta, darling - forever & ever <3 puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback