se på fan..

...hon bloggar!

Jag vet inte vart detta sug kom ifrån, men se på fan jag blev sugen på ett inlägg!

Carro klart jag antar utmaningen..meeen...en fråga? är det mapp sex under mina bilder eller på skrivbordet eller vart börjar jag räkna??

Sjukt tråkig dag idag...väntar bara på att få gå till jobbet..som att det skulle göra dagen roligare. nej men det känns helt meningslöst att hitta på nåt nu när jag ändå måste gå snart. Japp jag skulle behöva samla krafter..inte sant!?

MEn bara den här dagen är slut kommer imorron och den kommer bli sååå bra :D imorron far jag till sthlm och hälsar på super puffe :D och vem vet kanske


"den stört sköna mirre"

                                                                                                                                                   dyker upp ;P


Frost naken banan!


Just det var på dop i helgen! det var Emmas lilla Felicia som döptes. Jätte fint gjort Emma det måste jag säga :) Felicia är ju en liten gullunge :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag dog & återuppstod!!! ETT INLÄGG, GOD DAMNIT!!!



SuperPuffe...HAHAHAHAHHAHAHAHAHA! XD

Postat av: carro

jag körde mapp sex i bildmappen...annars är det risk för att det blev ett RUM-protokoll som blev publicerat. HAHAHA

2009-02-24 @ 23:07:39
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback