MEN DET ÄR OK....det har mamma sagt!

Kan inte begripa att denna dag som började så nedstämmande har visat sig bli en dag då jag än så länge är på riktigt bra humör!
Jag skapade en present till Helen bland annat...snällt inte sant!

ska till Örebro men Sofie o Jenny om en halvtimma det blir kanske spännande, såg jenny igår för första gången på kanske ett halvår om inte mer mycket intressant!
sen ska jag ringa till alexandra då jag nekade hennes samtal igr för att jag var föör insatt i min TV xD sorry Coach ska inte upprepas!

förövrigt längtar jag bort bort bort bort från denna stad. jag kan inte hjälpa det men jag tror inte det är bra för min hälsa att vara kvar här för länge. Jag känner nu att nej fan dags att komma på vad nästa sak att göra är!

Lämnar iaf detta ställe för Örebro i helgen...ska dit o träffa CHRISTOFFER...vilket kärt återseende det kommer bli xD pluuus att vi ska fira min födelsedag efetrsom jag fyller år på måndag..vilekt ni ska va väldigt tacksamma att jag nände här för det inget jag vill..njuter varje dag jag slipper vara ett år äldre! meeen iaf ska bli riktigt mysigt, trevligt, roligt, galet, screwdriver och se honom igen :D

cheeeeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback