GUD HATAR MIG!

Jag kan inte beskriva vad jag känner, först är jag glad sen förbannad sen bara illamående!
Jag får myror i hela kroppen akn inte sitta still just nu är jag allt annat än glad. fan fan fan sätter på
The Used på absolut högsta volym, det enda som hjälper dock inte mycket men typ som när man har ont i halsen man tar en halstablett igentligen inte för att det hjälper mer för att det tröstar för stunden och för att det smakar bra!

Jag är frustrerad...där har du det, fatta här har jag i flera timmar, dagar, veckor, månader jobbat så jävla hårt för någonting och sen tar det en halv sekund och man är nere på noll igen. Det är som att det finns en inbyggd jävla radiostyrning nånstans. men fan jag säger YESTERDAY'S FEELINGS fatta!! YESTERDAY!!!

feeelings mean nothing! all those feelings those yesterdays feelings will all be lost in time...BUT TODAY I WASTE IT AWAY FOR TODAY IS ON MY MIND!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fattar bara inte varför, vad är syftet?



Vad blir det? det tar aldrig slut på eländet, jag har gått över till skratt hade jag vart förbannad hade inte mycket varit helt i mitt hem. det är serist ett skämt...renee nyberg snälla kom ut ur min garderob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback